جستجو کردن
Close this search box.

سنگ برزیلی مشکی

قیمت از :
تماس برای خرید
جهت اطلاع دقیق از قیمت و سفارش لطفا تماس بگیرید.
  • تحویل سریع سفارش

  • دارای تیم نصب مجرب

  • مشاوره و راهنمایی

  • تضمین قیمت

سنگ قبر برزیلی

سنگ برزیلی یا سنگ ماسکارلو از سنگ های مشکی رنگ می باشد که دارای دانه های خاکستری رنگ محو است و همچنین دارای بلورهای ریز و براق است که جلوه زیبایی به سنگ داده است. این سنگ برای کشور برزیل می باشد و در سراسر دنیا جزو پرطرفدار ترین می باشد و در ایران نیز برای سنگ قبر بسیار استفاده می گردد. البته نمونه تقلبی بسیار در بازار وجود دارد که با رنگ و آپوکسی، سنگ های معمولی را شبیه به سنگ برزیلی نموده اند.

سنگ قبرها ضخامتی بین ۳ سانتی متر تا ۸ سانتی متر دارند و سنگ قبر مشکی برزیلی نیز اینگونه است و می توان با ضخامت های مختلف در بازار خریداری نمود.

ویژگی های سنگ قبر مشکی برزیلی

این نوع سنگ قبر نیز تمامی ویزگی های سنگ های گرانیت را دارا می باشد و به همین دلیل می تواند یک انتخاب عالی برای خاص پسندان باشد. این ویژگی ها عبارتند از:

مقاوم و مستحکم

استحکام و مقاومت سنگ قبرها بسیار مهم می باشد و این نوع سنگ گرانیت از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است و در برابر ضربه، آفتاب سوزان و … دچار شکستگی نخواهد شد.

زیبایی سنگ

به دلیل وجود دانه های کم رنگ خاکستری و همچنین دانه های طلایی زیبایی چشمگیری دارد و بهترین گزینه برای افرادی که دنبال سنگ قبرهای خاص هستند می باشد. این سنگ جزو دسته سنگ های لاکچری و لوکس نیز به حساب می رود.

ضد خش

اگر تمایل به داشتن سنگ قبری با دوام بالا هستید و دوست دارید در طی سالیان از گزیند خش و خط در امان بماند سنگ برزیلی یک انتخاب عالی است. سنگ قبر ها ممکن است در اثر عوامل مختلفی دچار خش شوند. اما این نوع سنگ قبر به هیچ وجه دچار خش نمی شود و زیبایی آن ار دست نخواهد رفت.

 

ماندگاری بالا

هزینه بالای سنگ قبر و عدم تمایل افراد برای هزینه مجدد موجب می شود تا گزینه ماندگاری سنگ مزار بسیار حائز اهمیت باشد. سنگ قبر مشکی برزیلی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و به همین دلیل می توان سالیان زیادی بر روی مزار نصب نمود و همین امر می تواند دلیل مناسبی برای انتخاب این سنگ مزار باشد.

جذب آب کم

از دلایل فرسودگی قبرها، ترک برداشتن و خراب شدن سنگ مزارها، میزان جذب آب آنها می باشد به همین دلیل هنگام خرید توجه به این نکته بسیار مهم است. این سنگ نفوذ ناپذیر می باشد و میزان جذب آن بسیار کم می باشد و به یقین می توان گفت کمتر از یک درصد جذب آب دارد.

قیمت سنگ قبر مشکی برزیلی

سنگ قبر برزیلی یک سنگ وارداتی است که از کشور برزیل وارد می شود و به همین دلیل قیمت بالایی دارد. به طور کلی سنگ های وارداتی به دلیل نوسانات دلار قیمت های متغیری دارند. همچنین ضخامت سنگ قبر، کیفیت آن، حکاکی و نوشته روی سنگ، چاپ عکس و … بر روی قیمت آن تاثیر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *