جستجو کردن
Close this search box.

سنگ برزیلی 8 سانتی طرح صدفی

قیمت از :
80,000,000 تومان
جهت اطلاع دقیق از قیمت و سفارش لطفا تماس بگیرید.
  • تحویل سریع سفارش

  • دارای تیم نصب مجرب

  • مشاوره و راهنمایی

  • تضمین قیمت

معرفی سنگ های برزیلی

یکی دیگر از سنگ های که در ساخت سنگ قبر بسیار کاربرد دارد، سنگ برزیلی می باشد که در ضخامت های مختلفی ساخته می شود. سنگ های برزیلی از جمله سنگ های وارداتی می باشند و قیمت نسبتا بالایی دارند اما به همان نسبت از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. این سنگ ها در دسته سنگ های لوکس قرار دارند و برای ساخت سنگ قبر های لاکچری مورد استفاده قرار می گیرند. می توان گفت پس از سنگ شبق که بسیار ارزشمند است، سنگ های برزیلی یکی از فاخر ترین سنگ های موجود هستند که از آن ها برای ساخت مزار استفاده می شود.

 

جنس سنگ برزیلی و تشخیص اصالت آن

سنگ برزیلی از جنس سنگ گرانیت بوده و دارای سطحی کاملا صاف و صیقلی می باشد. این سنگ نسبت به سنگ های گرانیت نطنز و سیمین اصفهان، قابلیت لیزر پذیری بالاتری دارد. سنگ برزیلی دارای رنگ مشکی می باشد که زیبایی آن را دوچندان کرده است. پیشنهاد می کنیم هنگام خرید سنگ قبر برزیلی دقت کنید تا سنگ های گرانیت رنگ شده را بجای این سنگ به شما نفروشند، هرچند که برای تشخیص دقیق اصل بودن سنگ برزیلی، باید به خوبی با این سنگ آشنا باشید و یا از افرادی که آشنایی کافی دارند کمک بگیرید.

 

ضخامت های مختلف سنگ قبر برزیلی

همانطور که گفتیم سنگ های برزیلی در ضخامت های مختلفی تولید می شوند، شما می توانید این سنگ را در ضخامت های 2 ، 3 ، 4 ، 6 و 8 سانتی متر تهیه کنید که البته پیشنهاد ما خرید سنگ قبر برزیلی 8 سانتی می باشد، زیرا بیشترین ضخامت را داشته و از استحکام بیشتری برخوردار است. در ساخت سنگ قبر برزیلی از قرنیز های زیر و کف با جنس برزیلی استفاده می شود تا سنگ قبر ارتفاع بیشتری از سطح زمین داشته باشد و کمتر در معرض سایش توسط کف پا قرار گیرد، به این صورت نوشته ها و حکاکی تصاویر روی سن قبر عمر بیشتری خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *