جستجو کردن
Close this search box.

سنگ نانو خارجی

قیمت از :
تماس برای خرید
جهت اطلاع دقیق از قیمت و سفارش لطفا تماس بگیرید.
  • تحویل سریع سفارش

  • دارای تیم نصب مجرب

  • مشاوره و راهنمایی

  • تضمین قیمت

خرید سنگ قبر نانو خارجی درجه یک مجموعه یادآوران با رنگ سفید بدون رگه جلوه ای زیبا دارد و با مقاومت بالا در برابر سایش و تغییرات آب و هوایی از بهترین سنگ مزار های سفید است.
این نوع از سنگ قبر با قیمت مناسب بعد از گذشت زمان تغییر رنگ نمی دهد و کیفیت آن افت نمی کند.

 

در سنگ مزار سفید خرید سنگ قبرنانو خارجی با کیفیت بالا استفاده شده است که تماما یک دست سفید جلا داده شده است . نانو در برابر سرما و گرما , آفتاب مستقیم , شرایط جوی ناپابدار و … بسیار مقاوم میباشد و از این حیث به عنوان بهترین سنگ مزار در رنگ بندی سفید میباشد . با توجه به ویژگی های ذکر شده قیمت آن نیز به طبع از بقیه نمونه ها بیشتر میباشد . سنگ های نانو سفید در دو دسته بندی خارجی و ایرانی تقسیم میشوند که سنگ های ایرانی ظاهری کدر تر نسبت به نمونه های خارجی را دارند .

 

مهمترین ویژگی سنگ های مصنوعی و نانو یکدست بودن و نداشتن رگه بر روی خود است که باعث زیبائی و شفافیت بالا آن میشود . سنگ های مصنوعی ( نانو خارجی ) کیفیت پایدار را دارا میباشند و با گذر زمان از براقیت و جلای آن کاسته نمیشود . بی شک نانو های سفید خارجی بهترین سنگ در رنگ بندی سفید از نظر کیفیت و جنس میباشند به همین دلیل از هزینه بالائی برخوردار هستند . ضخامت این محصول 3 سانت میباشد که در برابر شرایط جوی و ضربات محکم میباشد . شاید تنها عیب سنگ های نانو سفید چاپ عکس بر روی آن باشد که در بعضی مواقع کدر و از وضوح آن کاسته میشود . در کل میتوان گفت خرید سنگ قبر نانو خارجی در رنگ بندی سفید پرچمدار است .

 

فروشگاه سنگ یادآوران عرضه کننده اصلی سنگ های قبر نانو سفید بدون واسطه با قیمت تضمین شده میباشد.جهت مشاوره رایگان و خرید از طریق فضای مجازی یا از طریق برگه تماس با ما همراه شما هستیم. سنگ یادآوران افتخار سالیان سال فعالیت سنگ های مزار را دارد  و تمامی مراحل ساخت و ابزار و برش در کارگاه توسط فروشگاه انجام میپذیرد. شما میتوانید تمامی محصولات سنگ قبور را در فروشگاه ما مشاهده کنید  . شما میتوانید از شماره های ذیل برای مشاوره تماس حاصل فرمائید تا در سریع ترین به کارشناسان سنگ های مزار وصل شوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *